Sunday, October 24, 2010

FiGhTiNg.....!

aduh.......cmne nie...xthu la....adekh aku yg salah???atau sememang er aku selalu salah????tah la...aku xthu nk wtpe..tp aku syg hubungan aku nie...jgn la..aku xboh hbungan aku nge die ptus g2 jer...aku da bnyak lalui suke dan duke nge die....xboh abis kn hubungan aku dgn gaduh cmni....kwan2 slalu tngok kteorang mcm bhagie...tp,,,,,,,tah la...bhagie la jgk....aku ni pompuan...aty mmg slalu je terase..sensitif...tp,die da lme knal aku...aku thu die mmg faham peragai aku....tp tiap2 kali gaduh,ssh sgt die nk pjuk aku..xbleh ker just ckp "syg,b mntak maaf"...pkatan pndek ni da pom dpt lmbut kn aty aku.. aku bkn er nk marah2 die,just nk die pjuk aku jer...ye,aku thu,aku x brape pndai lm subject nie.. mntak tlg die ajarkn...tp,tah la...aku x pham...aku  mmg x reti lm sume hal...da tao aku x reti, tlg la ajarkn ..jgn duk perli2 aku.....aku thu,sape aku...mntak maaf b...bkn nk ckp b bkn2...btol2 mntak maaf...hrap b fham....

0 OrAng bErkAtE-kAtE:

Post a Comment

Anda suke Anda Like